Our new Indie Games subforum is now open for business in G&T. Go and check it out, you might land a code for a free game. If you're developing an indie game and want to post about it, follow these directions. If you don't, he'll break your legs! Hahaha! Seriously though.
Our rules have been updated and given their own forum. Go and look at them! They are nice, and there may be new ones that you didn't know about! Hooray for rules! Hooray for The System! Hooray for Conforming!

RADlands - Vector art all up ins

145791063

Posts

  • Tommy2HandsTommy2Hands what is this where am i Registered User regular
    edited September 2010
    I started playing Earthbound the other day because everyone seems to like it but I kinda got bored and it was 4 in morning so I went to bed

    shrug

    Tommy2Hands on
    From the Desk of the Democratically-Elected Pharaoh-President of the Shadowrelam of Egypt
    MacGuffin wrote: »
    Baka!
    Belief in the heart of friendship and you'll always be kawaii Tommy-Chan!
    Tumbling
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    oh no

    illegal stuff

    Dubh on
  • DuxDux A host to DarknessRegistered User regular
    edited September 2010
    Dux wrote: »
    Dux wrote: »
    I was looking for that thing, awesome.
    Also, like that one statue in that one city in, like, mother 3? He wasn't that hard.

    And there are tents that attack you, and there are guitars that attack you, and garbage cans. Basically everything is out to kill you.

    I don't remember a statue in mother 3

    I'm talking about the son of a bitch in Fourside that
    kills you in one hit
    Like, the Mani Mani Statue? I don't remember that thing killing you in one hit.
    Yeah that's it. It has an attack where it "begins to glow strangely" and then suddenly one of your party members' HP count starts rolling to 0.

    For some reason I wanna say that Paula is immune to it.
    I think you can just heal when it starts rolling down and everyone'll be fine. It's been some time though, and I'm having a hard time remembering.

    Dux on
  • Tommy2HandsTommy2Hands what is this where am i Registered User regular
    edited September 2010
    Dubh wrote: »
    oh no

    illegal stuff

    I don't know where I mentioned anything illegal

    Tommy2Hands on
    From the Desk of the Democratically-Elected Pharaoh-President of the Shadowrelam of Egypt
    MacGuffin wrote: »
    Baka!
    Belief in the heart of friendship and you'll always be kawaii Tommy-Chan!
    Tumbling
  • AntimatterAntimatter Registered User regular
    edited September 2010
    I think he's mocking me for bringing up the legality of the mother 3 translation

    I don't give a shit

    Antimatter on
  • DuxDux A host to DarknessRegistered User regular
    edited September 2010
    You weren't the only one worrying about the legality of it Anti.

    Dux on
  • LockoutLockout I am still searching Registered User regular
    edited September 2010
    Oh Ness is from Earthbound?

    this is the only thing I know about Earthbound

    that little kid from Melee is from it

    Lockout on
    f24GSaF.jpg
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    Antimatter wrote: »
    I think he's mocking me for bringing up the legality of the mother 3 translation

    I don't give a shit

    Here are some facts:

    Nintendo will never release Mother 3 on this shore
    Nintendo has opposed all translations of a legitimately purchased product
    You do not know Japanese (if you do, then: niiiice)
    Mother 3 is a fantastic game



    I'm not saying pirate this, or anything. I'm just saying there aren't a whole lot of avenues for legally obtaining this game that will grant you the same enjoyment the illegal copy would.

    Which is a real, damn shame.
    Also: you need to not have this ridiculous grudge you have against me. It's completely unwarranted.

    Dubh on
  • Shock GShock G Registered User regular
    edited September 2010
    Earthbound is a great game

    and has the weirdest final boss ever

    Shock G on
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    Shock G wrote: »
    Earthbound is a great game

    and has the weirdest final boss ever

    Nessnessnessnessnessnessness

    Speed Racer on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    Shock G wrote: »
    Earthbound is a great game

    and has the weirdest final boss ever

    it's a theme of the series

    one of many

    Dubh on
  • NeoTomaNeoToma Registered User regular
    edited September 2010
    Shock G wrote: »
    Earthbound is a great game

    and has the weirdest final boss ever

    The whole endgame (Magincant- Giygas) made me feel so uncomfortable

    Also I love that his Giygas theme starts kinda 8-bit and then all of a sudden Guitars and drums and oh god it's the end of the world

    NeoToma on
  • Shock GShock G Registered User regular
    edited September 2010
    it took me two goddamn hours to whittle him down

    I was broken at the end

    Shock G on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    In other news: DE?AD finally watched FLCL.

    Dubh on
  • MarshmallowMarshmallow Registered User regular
    edited September 2010
    How'd he take it?

    Also, EB has excellent music.

    Marshmallow on
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    Dubh wrote: »
    Shock G wrote: »
    Earthbound is a great game

    and has the weirdest final boss ever

    it's a theme of the series

    one of many

    The endboss of Mother 3 wasn't that weird
    Although the scrapped idea certainly was:

    http://www.youtube.com/watch?v=R0vGaglHrQ8&feature=related

    I think the idea was supposed to be that the Dragon was unstable because it had been influenced by two pin-pullers?

    Speed Racer on
  • AntimatterAntimatter Registered User regular
    edited September 2010
    Dubh wrote: »
    Also: you need to not have this ridiculous grudge you have against me. It's completely unwarranted.

    see, I thought you were mocking me in the first place, and was trying to avoid this conversation
    I'm no longer pissed at you for no real reason

    Antimatter on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    How'd he take it?

    Also, EB has excellent music.

    He's still analyzing it

    but I'm it'll inspire him when the next campaign hits

    Dubh on
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    It is probably partially nostalgia

    but fuck do I love FLCL

    That is a show that blows your fucking mind when you're 13

    Speed Racer on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    Antimatter wrote: »
    Dubh wrote: »
    Also: you need to not have this ridiculous grudge you have against me. It's completely unwarranted.

    see, I thought you were mocking me in the first place, and was trying to avoid this conversation
    I'm no longer pissed at you for no real reason

    I was mocking the fear in general. Law, alone, should not be reason enough to dissuade somebody from an action.


    To clarify, you're not pissed at me? Or do you now have a reason?

    Dubh on
  • AntimatterAntimatter Registered User regular
    edited September 2010
    unless you do something to warrant anger, I am not pissed at you

    Antimatter on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    It is probably partially nostalgia

    but fuck do I love FLCL

    That is a show that blows your fucking mind when you're 13

    hot damn it did

    blow my 13 year old Mormon self away

    Dubh on
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    Dubh wrote: »
    It is probably partially nostalgia

    but fuck do I love FLCL

    That is a show that blows your fucking mind when you're 13

    hot damn it did

    blow my 13 year old Mormon self away

    I go back and watch it now and it's a little cheesy and a little angsty

    but it just dang connected with me back then

    Speed Racer on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    Dubh wrote: »
    It is probably partially nostalgia

    but fuck do I love FLCL

    That is a show that blows your fucking mind when you're 13

    hot damn it did

    blow my 13 year old Mormon self away

    I go back and watch it now and it's a little cheesy and a little angsty

    but it just dang connected with me back then

    yeah

    I didn't get the same mileage out of it last night that I did, Christ, ten years ago? Good god.

    Dubh on
  • Viscount IslandsViscount Islands [INSERT SoKo HERE] Registered User regular
    edited September 2010
    It's just six episodes?

    I might watch that.

    Viscount Islands on
    I want to do with you
    What spring does with the cherry trees.
  • MorivethMoriveth Nobody suspects a thing... Registered User regular
    edited September 2010
    I didn't really get Flcl

    it was cool and all

    but I wasn't all over it

    I definitely dug the style, though

    also, the pillows!

    Moriveth on
    3ds friend code: 2036 9837 9754
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    It's just six episodes?

    I might watch that.

    Yeah it works out to the length of a long movie

    Speed Racer on
  • Speed RacerSpeed Racer Scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratch scritch scratchRegistered User regular
    edited September 2010
    Moriveth wrote: »
    I didn't really get Flcl

    it was cool and all

    but I wasn't all over it

    I definitely dug the style, though

    also, the pillows!

    Love the pillows so much

    I have a bad habit though of really getting into a band and then forgetting that they are still making music. I went on itunes like a year ago and holy shit they have like 4 new pillows albums I had never heard of

    Speed Racer on
  • SquallSquall hap cloud Registered User regular
    edited September 2010
    guys I do t thin you know how much i love irish car bombs

    Dubh we need to do some next time i see you

    Squall on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    yes we do

    Dubh on
  • alternatingAberrationalternatingAberration I am the milk man My milk is deliciousRegistered User regular
    edited September 2010
    Looks like the irish bombed Squall's colon.

    alternatingAberration on
    xI8QS1g.jpg?1
  • SquallSquall hap cloud Registered User regular
    edited September 2010
    I all try to post Timmorow you guys I prmise

    Squall on
  • AntimatterAntimatter Registered User regular
    edited September 2010
    so disappointed in you squall

    Antimatter on
  • Viscount IslandsViscount Islands [INSERT SoKo HERE] Registered User regular
    edited September 2010
    I think Squall's becoming an alcoholic.

    Viscount Islands on
    I want to do with you
    What spring does with the cherry trees.
  • Shock GShock G Registered User regular
    edited September 2010
    Dubh was Mormon?

    huh

    Shock G on
  • DubhDubh Ghost Plz don't heal meRegistered User regular
    edited September 2010
    yeah

    it... wasn't for me

    Dubh on
  • Shock GShock G Registered User regular
    edited September 2010
    it isn't for anyone, once they realize how silly it is

    Shock G on
  • Viscount IslandsViscount Islands [INSERT SoKo HERE] Registered User regular
    edited September 2010
    Nah, I'm sure some people love being Mormon.

    Viscount Islands on
    I want to do with you
    What spring does with the cherry trees.
  • SquallSquall hap cloud Registered User regular
    edited September 2010
    I'm not alcoholic! I donly drink on weekends, and. Only with company

    Squall on
  • Shock GShock G Registered User regular
    edited September 2010
    Nah, I'm sure some people love being Mormon.

    yes they do

    a lot

    Shock G on
145791063
This discussion has been closed.