Our new Indie Games subforum is now open for business in G&T. Go and check it out, you might land a code for a free game. If you're developing an indie game and want to post about it, follow these directions. If you don't, he'll break your legs! Hahaha! Seriously though.
Our rules have been updated and given their own forum. Go and look at them! They are nice, and there may be new ones that you didn't know about! Hooray for rules! Hooray for The System! Hooray for Conforming!

steam secret steam thread for steam

WhippyWhippy Moderator mod
edited December 2010 in Singularity Engine++
okay let's do a wham bam quick thing

globalheader_logo.png

let's do a steam secret santa thing! what with the steam deals now and things being awesome for everyone

so

the sticky wicket here is you have to be buddies first to receive a gift from someone I guess?

so here's my idea

since we're all buddies already right

everyone pm me a link to their steam community ID thing

and I'm gonna update them all in this first post here

and then everyone has to add everyone else, because of the buddy thing, otherwise I have to be like ADD WHIPPY TO YOUR LIST SHE IS BEING FORCED TO GET YOU SOMETHING

okay is everyone with me so far

and after I have enough IDs I'm gonna hotshot this and send out names willy nilly

so whoever you get, you get

no price limits either way

does this make any sense or am I an r-tard

and let's say this lasts until either I get tired of it, or christmas is over

addendums
Macro9 wrote: »
What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

let's say you can sign up for it and the deadline should be, uh...a week after the sale is over? or something? I'm playing this fast and loose, and I'ma be honest, if you skimp on your thing, there ain't gonna be no bad times, you ain't get no banned or nuffin

but you will be mocked and shunned
also, as runner of this, I won't be throwing my name in the random pot, but people should still gift me things because I'm running this and I'm awesome
no kates allowed

Whippy on
·
«13456771

Posts

  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    all hail whipstitchzombie, king of organization

    http://steamcommunity.com/id/kuribosshoe/

    xmassig2.gif
    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    or you can just post your steam id in the thread too i guess that works

    ·
  • VALVEjunkieVALVEjunkie Registered User regular
    edited December 2010
    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    pronoun trouble

    xmassig2.gif
    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    pronoun trouble

    that'll be the name of a chapter in the book i'm writing

    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    I do not care who knows my steam id

    as long as they know I stay logged into it just about all the time and if they try to message me I am probably not around

    xmassig2.gif
    ·
  • marty_0001marty_0001 Registered User regular
    edited December 2010
    How do I do this fancy steam id link thing

    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    go to your profile

    and then copy/paste the url

    xmassig2.gif
    ·
  • Vargas PrimeVargas Prime King of Nothing Just a ShowRegistered User regular
    edited December 2010
    marty_0001 wrote: »
    How do I do this fancy steam id link thing

    Click on the Community tab in your Steam window, then click the link to your Profile

    The web address should appear in smallish print above the main window

    Copy+Paste

    e: Also, I am in for secret satan steamers. I PM'ed my info to Whippy but here anyway

    VargasPrime

    ·
  • SenorTacosSenorTacos Registered User regular
    edited December 2010
    Oh man, I love this idea. It sounds super fun.

    STEAM ID

    ·
  • T4CTT4CT BAFTA-NOMINATED NAFTA-APPROVEDRegistered User regular
    edited December 2010
    i like when i have an idea but other people execute them

    it saves so much work

    of course i'm in

    http://steamcommunity.com/id/rokrin

    my twitter | beats music
    I made a bad game! Download it scrubs.
    Keep it Up!: iOS Android
    ·
  • zimfanzimfan Registered User
    edited December 2010
  • CrashmoCrashmo Registered User regular
    edited December 2010
  • AbracadanielAbracadaniel Certified BrimperRegistered User regular
    edited December 2010
    oh we can post them too i guess

    http://steamcommunity.com/id/smart_hero

    sites: personal | tumblr | abracadaniel dot com | coolguy.me
    services I recommend: tonx coffee *highly recommended* | everlane
    Secret Satan Wishlists: Regular List Coffee Stuff
    FUNTENDO DS BROCODE: 2337-4364-1683
    ·
  • ackack Registered User regular
    edited December 2010
    were living in the future

    ·
  • FlatEricFlatEric Leaves from the vine, Falling so slow Like fragile, tiny shells, Drifting in the foamRegistered User regular
    edited December 2010
    This is an excellent idea but I'm hesitant to participate because I'm poor and would feel bad if I can't get a person something I think they'd really like

    S80hoUu.jpg
    hDrW8.png
    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    with the sales going on right now that'd be pretty impossible

    xmassig2.gif
    ·
  • CrashmoCrashmo Registered User regular
    edited December 2010
    FlatEric wrote: »
    This is an excellent idea but I'm hesitant to participate because I'm poor and would feel bad if I can't get a person something I think they'd really like

    yeah I'm kinda hoping nobody gets me a full price new game but I will make something good happen anyway

    polar-bearsig.jpg
    ·
  • Macro9Macro9 Registered User regular
    edited December 2010
    What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

    bO0v7.png
    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    buy me whatever the fuck I ain't care

    xmassig2.gif
    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    bullshit bejeweled 3 isn't on sale

    ·
  • ultimakayultimakay Registered User regular
    edited December 2010
    Any excuse to gift more stuff to people is great!
    Ultimakay

    edit: yay my new AV works, thanks again senortacos.

    hLeTR.png
    ·
  • marty_0001marty_0001 Registered User regular
    edited December 2010
    Crashmo wrote: »
    FlatEric wrote: »
    This is an excellent idea but I'm hesitant to participate because I'm poor and would feel bad if I can't get a person something I think they'd really like

    yeah I'm kinda hoping nobody gets me a full price new game but I will make something good happen anyway

    Gonna get you COD Black Ops

    Gonna pay Australian dollars (almost the same) at Australian prices (almost double)

    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    Macro9 wrote: »
    What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

    let's say you can sign up for it and the deadline should be, uh...a week after the sale is over? or something? I'm playing this fast and loose, and I'ma be honest, if you skimp on your thing, there ain't gonna be no bad times, you ain't get no banned or nuffin

    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    I hope civ V goes super cheap for this sale

    xmassig2.gif
    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    Macro9 wrote: »
    What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

    let's say you can sign up for it and the deadline should be, uh...a week after the sale is over? or something? I'm playing this fast and loose, and I'ma be honest, if you skimp on your thing, there ain't gonna be no bad times, you ain't get no banned or nuffin

    but you will be mocked and shunned

    xmassig2.gif
    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    sure, let's go with that

    ·
  • FlatEricFlatEric Leaves from the vine, Falling so slow Like fragile, tiny shells, Drifting in the foamRegistered User regular
    edited December 2010
    Hmm

    Okay I'll sign up, here's my ID http://steamcommunity.com/id/mrdomino

    Just one note: whoever gets me please don't buy me anything from my steam or amazon wishlist. I sent those to family and others for Christmas and suspect I may get items from it on Christmas.

    S80hoUu.jpg
    hDrW8.png
    ·
  • Kuribo's ShoeKuribo's Shoe Kuribo's Stocking North PoleRegistered User regular
    edited December 2010
    hmm, I should revise my wishlist

    xmassig2.gif
    ·
  • WhippyWhippy Moderator mod
    edited December 2010
    yeah I pretty much just threw ten random games on there just to meet the ten quota for that thing they were doing

    ·
  • Macro9Macro9 Registered User regular
    edited December 2010
    Macro9 wrote: »
    What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

    let's say you can sign up for it and the deadline should be, uh...a week after the sale is over? or something? I'm playing this fast and loose, and I'ma be honest, if you skimp on your thing, there ain't gonna be no bad times, you ain't get no banned or nuffin

    Alright then sign me up

    http://steamcommunity.com/id/macronine/

    bO0v7.png
    ·
  • lostwordslostwords Registered User regular
    edited December 2010
    rat.jpg tumbler? steam/ps3 thingie: lostwords Amazon Wishlist!
    ·
  • FlatEricFlatEric Leaves from the vine, Falling so slow Like fragile, tiny shells, Drifting in the foamRegistered User regular
    edited December 2010
    Macro9 wrote: »
    What's the deadline going to be for this? The sale is on until Jan 2nd and I will not have any free money until Christmas has passed. I'd like to get involved if possible.

    let's say you can sign up for it and the deadline should be, uh...a week after the sale is over? or something? I'm playing this fast and loose, and I'ma be honest, if you skimp on your thing, there ain't gonna be no bad times, you ain't get no banned or nuffin

    If we could get the names while the sale is going on though, that would be grand

    S80hoUu.jpg
    hDrW8.png
    ·
  • T4CTT4CT BAFTA-NOMINATED NAFTA-APPROVEDRegistered User regular
    edited December 2010
    i love this so much

    just thought i'd share

    also someone should put a giant note next to my name that says THIS SAPPY FUCK OWNS A MAC BUT CAN BOOTCAMP

    my twitter | beats music
    I made a bad game! Download it scrubs.
    Keep it Up!: iOS Android
    ·
  • scarlet blvd.scarlet blvd. Bebop Cola Goooood!Registered User regular
    edited December 2010
    Oh god what have I done, I didn't read the entire OP
    my foolishness now requires that I spend some of my non-hard earned cash on someone else
    Goddamnit, whoever gets me, keep the game, get me hooked on phonics...
    I'll stick with it though, I've got some money left over

    ·
  • Macro9Macro9 Registered User regular
    edited December 2010
    Doogie Howser, M.D. just added me as a friend.

    Anyone on here?

    bO0v7.png
    ·
  • zimfanzimfan Registered User
    edited December 2010
    I am Neil Patrick Harris

    Yes I know, you're all very surprised

    PasscodeSig.png
    ·
  • scarlet blvd.scarlet blvd. Bebop Cola Goooood!Registered User regular
    edited December 2010
    damn, that is a long list of steam ids already, sweet

    ·
  • The Sneak!The Sneak! Registered User regular
    edited December 2010
    I'm just randomly going to buy someone something probably.

    ·
«13456771
This discussion has been closed.