Our new Indie Games subforum is now open for business in G&T. Go and check it out, you might land a code for a free game. If you're developing an indie game and want to post about it, follow these directions. If you don't, he'll break your legs! Hahaha! Seriously though.
Our rules have been updated and given their own forum. Go and look at them! They are nice, and there may be new ones that you didn't know about! Hooray for rules! Hooray for The System! Hooray for Conforming!

FireFox counts jesus as misspelled.

HylianZoraHylianZora Registered User
edited November 2007 in Social Entropy++
Seriously.
FireFox doesn't believe in jesus.
WTF, FireFox?
It also counts FireFox as misspelled.
At least Internet Explorer didn't share what it's religion was.

HylianZora on
My Pokemon Diamond FC is 4253 0208 2286
believe2.png

Posts

  • bentbent Registered User
    edited November 2007
  • PiptheFairPiptheFair Registered User regular
    edited November 2007
    Jesus is capitalized numbnuts

    STEAM
    Spoiler:
  • ComahawkComahawk Registered User regular
    edited November 2007
    The forums are slipping...

    [SIGPIC][/SIGPIC]
  • STATE OF THE ART ROBOTSTATE OF THE ART ROBOT EVERYBODY'S GOT A PRICE! Registered User regular
    edited November 2007
    Man you thought you got flamed before...

    you just brought hell upon yourself.

    Milliondollarbelt.jpg
  • PotUPotU __BANNED USERS
    edited November 2007
    LOL WTF

    Srsly, omg

    2mong9u.jpg
  • The GeekThe Geek Oh-Two Crew Registered User, ClubPA regular
    edited November 2007
    HylianZora wrote: »
    Seriously.
    FireFox doesn't believe in jesus.
    WTF, FireFox?
    It also counts FireFox as misspelled.
    At least Internet Explorer didn't share what it's religion was.

    Too bad Firefox doesn't take care of punctuation errors.

    zappsigsm.jpg
    Amazon wish list | Please check out my wife's blog and jewelry store.
  • HylianZoraHylianZora Registered User
    edited November 2007
    bent wrote: »
    OMG
    It counts OMG as misspelled, too.
    Nice, FireFox, nice...
    First jesus, now God?
    ...

    My Pokemon Diamond FC is 4253 0208 2286
    believe2.png
  • PiptheFairPiptheFair Registered User regular
    edited November 2007
    fuck off and die

    STEAM
    Spoiler:
  • STATE OF THE ART ROBOTSTATE OF THE ART ROBOT EVERYBODY'S GOT A PRICE! Registered User regular
    edited November 2007
    You are staggeringly retarded.

    Milliondollarbelt.jpg
  • mrpakumrpaku Registered User regular
    edited November 2007
    thread of the year

  • PotUPotU __BANNED USERS
    edited November 2007
    The Geek wrote: »
    HylianZora wrote: »
    Seriously.
    FireFox doesn't believe in jesus.
    WTF, FireFox?
    It also counts FireFox as misspelled.
    At least Internet Explorer didn't share what it's religion was.

    Too bad Firefox doesn't take care of punctuations errors.

    pwnd, tbqh

    2mong9u.jpg
  • The GeekThe Geek Oh-Two Crew Registered User, ClubPA regular
    edited November 2007
    I'm also pretty sure the second F in Firefox isn't capitalized.

    zappsigsm.jpg
    Amazon wish list | Please check out my wife's blog and jewelry store.
  • DruhimDruhim Registered User, ClubPA regular
    edited November 2007
    Ok, now this is indeed a retarded thread. Anuer, get in here and shit on it.

    belruelotterav-1.jpg
  • PiptheFairPiptheFair Registered User regular
    edited November 2007
    God I wanna fucking lensman this shitheel

    STEAM
    Spoiler:
  • bentbent Registered User
    edited November 2007
    PotU wrote: »
    The Geek wrote: »
    HylianZora wrote: »
    Seriously.
    FireFox doesn't believe in jesus.
    WTF, FireFox?
    It also counts FireFox as misspelled.
    At least Internet Explorer didn't share what it's religion was.

    Too bad Firefox doesn't take care of punctuations errors.

    pwnd, tbqh

    rotflmao

    sig1.png
  • BrogeyBrogey Aca-awesome! Santa Monica, CASuper Moderator, Moderator mod
    edited November 2007
    Hey noob, stay away from the New Topic button and read our Rules thread.

    Thanks.

    XBox LIVE: Bogestrom
    PSN: Bogestrom

    R.I.P. Wampa Milk
This discussion has been closed.