Our new Indie Games subforum is now open for business in G&T. Go and check it out, you might land a code for a free game. If you're developing an indie game and want to post about it, follow these directions. If you don't, he'll break your legs! Hahaha! Seriously though.
Our rules have been updated and given their own forum. Go and look at them! They are nice, and there may be new ones that you didn't know about! Hooray for rules! Hooray for The System! Hooray for Conforming!

UNIFIED (Second Preview Thread)

1424345474864

Posts

  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    Freeeefallllllin.jpg
    Heavyweight
    Biography:
    Spoiler:

    Character Sheet:
    Spoiler:

    I finally have a complete signature. Hallelujah!

    SIG.gif
  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    mrpaku wrote: »
    ZeroZero wrote: »
    mrpaku wrote: »
    i feel like we're dropping into the middle of a horror movie here with these bosses
    Dude, with all the shit at our disposal, we can take 'em

    yeah, about that... i'm still gonna be awesome but it is gonna be in a slightly altered fashion
    Oh, thats cool. How?

  • WearingglassesWearingglasses Registered User regular
    edited May 2007
    ZeroZero wrote: »
    mrpaku wrote: »
    i feel like we're dropping into the middle of a horror movie here with these bosses
    Dude, with all the shit at our disposal, we can take 'em

    We'll win after losing all our arms and legs. Probably.

    heeee.jpg
    PSN: BlakeMaxwell3 Steam: meganekun
  • PonyPony Registered User regular
    edited May 2007
    There are far worse places to live

    like say

    Paris

    or god help you

    Munich.

  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    Fedora wrote: »
    mrpaku wrote: »
    ZeroZero wrote: »
    mrpaku wrote: »
    i feel like we're dropping into the middle of a horror movie here with these bosses
    Dude, with all the shit at our disposal, we can take 'em

    yeah, about that... i'm still gonna be awesome but it is gonna be in a slightly altered fashion

    Oh right, about this, did you see my post awhile back? About joining Harrier's crew?

    Without the ability to alter the past we're gonna need a lot more firepower now.
    Whoa, what?

  • GreenGreen Stick around. I'm full of bad ideas.Registered User regular
    edited May 2007
    Pony wrote: »
    There are far worse places to live

    like say

    Paris

    or god help you

    Munich.

    Maaaaan Pony

    You still haven't told us the shit that went down in Tokyo

    IsaacSig.png
    3DS: 3007 8087 2767 | Nintendo ID: AngryFrog
  • PonyPony Registered User regular
    edited May 2007
    or hell

    you could always live in tokyo, right

    that'd be cool, right

    all

    死んだ睡眠永久にでない事。
    より奇妙な時で死は死ぬかもしれない。

  • mrpakumrpaku Registered User regular
    edited May 2007
    Fedora wrote: »
    Oh right, about this, did you see my post awhile back? About joining Harrier's crew?

    Without the ability to alter the past we're gonna need a lot more firepower now.

    magic might not be a bad call to fill up the gaps in our offense, but it's gonna make the shit we deal with a lot weirder sometimes

    harrier did express an interest though, so i think if he's offering we should talk terms and take it

  • FedoraFedora Registered User
    edited May 2007
    Green wrote: »
    Pony wrote: »
    There are far worse places to live

    like say

    Paris

    or god help you

    Munich.

    Maaaaan Pony

    You still haven't told us the shit that went down in Tokyo

    死んだ睡眠永久にでない事。
    より奇妙な時で死は死ぬかもしれない。

    Tokyo in a nutshell

  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    Pony wrote: »
    There are far worse places to live

    like say

    Paris

    or god help you

    Munich.
    Poor, poor Eric Bana.

    SIG.gif
  • FedoraFedora Registered User
    edited May 2007
    Pony wrote: »
    or hell

    you could always live in tokyo, right

    that'd be cool, right

    all

    死んだ睡眠永久にでない事。
    より奇妙な時で死は死ぬかもしれない。

    "The sleep which dies without being permanent. Perhaps death at stranger time it dies."

    The first babelfish quote I got.

  • FedoraFedora Registered User
    edited May 2007
    mrpaku wrote: »
    Fedora wrote: »
    Oh right, about this, did you see my post awhile back? About joining Harrier's crew?

    Without the ability to alter the past we're gonna need a lot more firepower now.

    magic might not be a bad call to fill up the gaps in our offense, but it's gonna make the shit we deal with a lot weirder sometimes

    harrier did express an interest though, so i think if he's offering we should talk terms and take it

    deal, it shouldn't mess up our backstories either, just make the Ring more...extensive.

  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    Fedora wrote: »
    Green wrote: »
    Pony wrote: »
    There are far worse places to live

    like say

    Paris

    or god help you

    Munich.

    Maaaaan Pony

    You still haven't told us the shit that went down in Tokyo

    死んだ睡眠永久にでない事。
    より奇妙な時で死は死ぬかもしれない。

    Tokyo in a nutshell

    "The sleep which dies without being permanent. Perhaps death at stranger time it dies."

    Wtf?

  • GreenGreen Stick around. I'm full of bad ideas.Registered User regular
    edited May 2007
    Fedora wrote: »
    Pony wrote: »
    or hell

    you could always live in tokyo, right

    that'd be cool, right

    all

    死んだ睡眠永久にでない事。
    より奇妙な時で死は死ぬかもしれない。

    "The sleep which dies without being permanent. Perhaps death at stranger time it dies."

    The first babelfish quote I got.

    I would love it if somebody could craft a better translation

    IsaacSig.png
    3DS: 3007 8087 2767 | Nintendo ID: AngryFrog
  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    Fedora wrote: »
    mrpaku wrote: »
    Fedora wrote: »
    Oh right, about this, did you see my post awhile back? About joining Harrier's crew?

    Without the ability to alter the past we're gonna need a lot more firepower now.

    magic might not be a bad call to fill up the gaps in our offense, but it's gonna make the shit we deal with a lot weirder sometimes

    harrier did express an interest though, so i think if he's offering we should talk terms and take it

    deal
    Hey you fuckers don't leave me in the dark here.

  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    And Pony said stranger times could be translated as stranger eons

    CTHULHU F'THAGN!

    SIG.gif
  • mrpakumrpaku Registered User regular
    edited May 2007
    ZeroZero wrote: »
    "The sleep which dies without being permanent. Perhaps death at stranger time it dies."

    Wtf?

    you've read lovecraft, right?

  • PonyPony Registered User regular
    edited May 2007
    more liek

    Das, das nicht tot ist, tut ewige Lüge.
    In den merkwürdigeren Äonen kann Tod sterben.

    m i rite

  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    mrpaku wrote: »
    ZeroZero wrote: »
    "The sleep which dies without being permanent. Perhaps death at stranger time it dies."

    Wtf?

    you've read lovecraft, right?
    Yeah. Now that some one mentions it it makes sense

  • HarrierHarrier Registered User regular
    edited May 2007
    So if you have a Rank of 6 for an Attribute, do you have to have 6 Feats attached to it?

    I don't wanna kill anybody. I don't like bullies. I don't care where they're from.
  • RedeemerRedeemer Registered User
    edited May 2007
    Where he went

    rest vanished

    for the small hours were rent with the screams of a nightmare

    25jyxzr.jpg
  • WearingglassesWearingglasses Registered User regular
    edited May 2007
    Harrier wrote: »
    So if you have a Rank of 6 for an Attribute, do you have to have 6 Feats attached to it?

    Major: 12 feats
    Minor: just one.

    heeee.jpg
    PSN: BlakeMaxwell3 Steam: meganekun
  • FedoraFedora Registered User
    edited May 2007
    Pony wrote: »

    Das, das nicht tot ist, tut ewige Lüge.
    In den merkwürdigeren Äonen kann Tod sterben.

    "That, which is not dead, does eternal lie. In the stranger Aeonen death can die."

  • PonyPony Registered User regular
    edited May 2007
    Harrier wrote: »
    So if you have a Rank of 6 for an Attribute, do you have to have 6 Feats attached to it?

    Rank 6 in a Major Attribute grants you 12 feats and costs 12 points.
    Rank 6 in a Minor Attribute grants you 1 feat and costs 6 points.

  • One Thousand DicksOne Thousand Dicks :D! Registered User regular
    edited May 2007
    Orwellian super-governments, mad titans, inter-dimensional killing machines bent on destroying all life, and fucking Cthulhu.

    This is going to be awesome.

  • HarrierHarrier Registered User regular
    edited May 2007
    Also, would Durability be considered a separate power, or would it fall under Super Strength?

    I don't wanna kill anybody. I don't like bullies. I don't care where they're from.
  • PonyPony Registered User regular
    edited May 2007
    Orwellian super-governments, mad titans, inter-dimensional killing machines bent on destroying all life, and fucking Cthulhu.

    This is going to be awesome.

    Superheroes don't work without supervillains, after all.

  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    Damn it Fedora, fill me in on this whole Harrier thing.

  • StraightziStraightzi The rock, the vulture, and the chain All that the proud can feel of painRegistered User regular
    edited May 2007
    More character appropriate sig. That's Maggie's arm right there. Operating at full capacity apparently.

  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    Hey Deemer, how's the paper coming?

    SIG.gif
  • mrpakumrpaku Registered User regular
    edited May 2007
    ZeroZero wrote: »
    Hey you fuckers don't leave me in the dark here.

    basically my power has been reduced to casuality vision on a large scale without the reality altering :(

    i don't think we'll necessarily need to break the ring over this, but it might be nice to have allies who can shoot fire and handle ghosts

  • Calamity JaneCalamity Jane That Wrong Love Registered User regular
    edited May 2007
    Quetzi wrote: »
    More character appropriate sig. That's Maggie's arm right there. Operating at full capacity apparently.

    Dude. Re-read The Offices thing.

    YOU SPELLED SPECIAL WRONG LOL

  • RedeemerRedeemer Registered User
    edited May 2007
    Hey Deemer, how's the paper coming?

    Pretty sexy

    25jyxzr.jpg
  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    Orwellian super-governments, mad titans, inter-dimensional killing machines bent on destroying all life, and fucking Cthulhu.

    This is going to be awesome.
    Hey Cable, how would you like Golem to be deputy leader of H.U.G.? I mean, if Heavyweight gets knocked out of action for a while, he can take over.

    SIG.gif
  • Zombies Tossed My Salad!Zombies Tossed My Salad! Registered User regular
    edited May 2007
    mrpaku wrote: »
    ZeroZero wrote: »
    Hey you fuckers don't leave me in the dark here.

    basically my power has been reduced to casuality vision on a large scale without the reality altering :(

    i don't think we'll necessarily need to break the ring over this, but it might be nice to have allies who can shoot fire and handle ghosts
    Wait, who can shoot fire and kill ghosts

  • FedoraFedora Registered User
    edited May 2007
    ZeroZero wrote: »
    Damn it Fedora, fill me in on this whole Harrier thing.

    Harrier is forming a sort of "Unified Knights" that operates outside of SUN control.

    He's got all sort of mystical firepower on his side, but we've got the information gather and insider connections.

    Forming up, we're formidable.

    Still waiting for harrier to reply and tell me what he thinks of all this.

  • Calamity JaneCalamity Jane That Wrong Love Registered User regular
    edited May 2007
    ZeroZero wrote: »
    mrpaku wrote: »
    ZeroZero wrote: »
    Hey you fuckers don't leave me in the dark here.

    basically my power has been reduced to casuality vision on a large scale without the reality altering :(

    i don't think we'll necessarily need to break the ring over this, but it might be nice to have allies who can shoot fire and handle ghosts
    Wait, who can shoot fire and kill ghosts

    Probably me.

  • StraightziStraightzi The rock, the vulture, and the chain All that the proud can feel of painRegistered User regular
    edited May 2007
    Anjin-San wrote: »
    Quetzi wrote: »
    More character appropriate sig. That's Maggie's arm right there. Operating at full capacity apparently.

    Dude. Re-read The Offices thing.

    YOU SPELLED SPECIAL WRONG LOL

    Woops. I'd meant to run everything through a spellchecker and apparently forgot. I knew there was a reason I kept the editable version of the file.

  • One Thousand DicksOne Thousand Dicks :D! Registered User regular
    edited May 2007
    Orwellian super-governments, mad titans, inter-dimensional killing machines bent on destroying all life, and fucking Cthulhu.

    This is going to be awesome.
    Hey Cable, how would you like Golem to be deputy leader of H.U.G.? I mean, if Heavyweight gets knocked out of action for a while, he can take over.

    That's cool :^:

  • BlankspaceBlankspace __BANNED USERS
    edited May 2007
    Redeemer wrote: »
    Hey Deemer, how's the paper coming?

    Pretty sexy
    Well, keep it that way.


    World's sexiest paper.


    I like the sound of that.

    SIG.gif
This discussion has been closed.