Options

you should be ashamed apple

1456810

Posts

  • Options
    mrpakumrpaku Registered User regular
    edited April 2007
    i came here like five years ago but i sucked at the internet and didn't realize what a forum was so i didn't know this place existed, and then i came back around the same time i signed up

    mrpaku on
  • Options
    BlankspaceBlankspace __BANNED USERS regular
    edited April 2007
    I lurked in SE for a year or so. Then I made a horrible first post and lurked more.

    Blankspace on
    SIG.gif
  • Options
    Sasquatch TimetodieSasquatch Timetodie Registered User regular
    edited April 2007
    WTF long-ass list of shit


    Fucking stalking bastard!

    Sasquatch Timetodie on
    -Sasquatch TimetoDie
  • Options
    STATE OF THE ART ROBOTSTATE OF THE ART ROBOT Registered User regular
    edited April 2007
    yeah, every time I see a "Hi, I'm new" thread, I thank god that I didn't go down that same, dark path.

    (Iamsamyue, we hardly knew ye.)

    STATE OF THE ART ROBOT on
  • Options
    potatoepotatoe Registered User regular
    edited April 2007
    i was fucking born this cool

    8-)

    potatoe on
  • Options
    Sasquatch TimetodieSasquatch Timetodie Registered User regular
    edited April 2007
    Cups42 wrote: »
    yeah, every time I see a "Hi, I'm new" thread, I thank god that I didn't go down that same, dark path.

    (Iamsamyue, we hardly knew ye.)

    Fuck.

    Sasquatch Timetodie on
    -Sasquatch TimetoDie
  • Options
    STATE OF THE ART ROBOTSTATE OF THE ART ROBOT Registered User regular
    edited April 2007
    Cups42 wrote: »
    yeah, every time I see a "Hi, I'm new" thread, I thank god that I didn't go down that same, dark path.

    (Iamsamyue, we hardly knew ye.)

    Fuck.

    You are forever doomed.

    STATE OF THE ART ROBOT on
  • Options
    AbracadanielAbracadaniel Registered User regular
    edited April 2007
    I think I lurked for maybe a couple days.

    I still remember my first post.

    It was the The More You Know screencap.

    Abracadaniel on
  • Options
    mrpakumrpaku Registered User regular
    edited April 2007
    i posted my sat score because i figured no one was gonna say shit about that

    mrpaku on
  • Options
    Eastern GlowEastern Glow Registered User regular
    edited April 2007
    I lurked for four years and I still feel I joined prematurely.

    Eastern Glow on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    my first post in SE was a parody thread

    it got locked immediately

    Orikaeshigitae on
  • Options
    mrpakumrpaku Registered User regular
    edited April 2007
    I lurked for four years and I still feel I joined prematurely.

    fuck you

    mrpaku on
  • Options
    VivixenneVivixenne Remember your training, and we'll get through this just fine. Registered User regular
    edited April 2007
    I lurked for a few months before registering then I started posting right away. Started in a Final Fantasy thread I believe. Then I got all shy and lurked a little more before I spammed the shit out of something or other.

    I can't remember why I registered this new account... probably because my other one has a shitty name and I didn't wanna ask for a name change and I didn't care about my join date losing a few months. :P

    Vivixenne on
    XBOX: NOVADELPHINI | DISCORD: NOVADELPHINI #7387 | TWITTER
  • Options
    BlankspaceBlankspace __BANNED USERS regular
    edited April 2007
    I...I...

    Posted right after the last chat thread in G&T, that was bad. Remember the first shitty thread made by a G&T'er? Yeah, you can kick me now.

    Blankspace on
    SIG.gif
  • Options
    DrIanMalcolmDrIanMalcolm Registered User regular
    edited April 2007
    I just kind of appeared

    DrIanMalcolm on
  • Options
    NucshNucsh Registered User regular
    edited April 2007
    My first serious post in SE was about forumers acting like scattered deer getting hit by trucks when the chat thread was taken away

    Nucsh on
    [SIGPIC]GIANT ENEMY BEAR[/SIGPIC]
  • Options
    Eastern GlowEastern Glow Registered User regular
    edited April 2007
    mrpaku wrote: »
    I lurked for four years and I still feel I joined prematurely.

    fuck you

    I probably deserved that.

    Eastern Glow on
  • Options
    mrpakumrpaku Registered User regular
    edited April 2007
    I just kind of appeared

    we're so glad to have you dude

    mrpaku on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    Vivixenne wrote: »
    I lurked for a few months before registering then I started posting right away. Started in a Final Fantasy thread I believe. Then I got all shy and lurked a little more before I spammed the shit out of something or other.

    I can't remember why I registered this new account... probably because my other one has a shitty name and I didn't wanna ask for a name change and I didn't care about my join date losing a few months. :P

    your other name was terrible

    i remember jordyn yelling at you about it

    Orikaeshigitae on
  • Options
    NucshNucsh Registered User regular
    edited April 2007
    It was great because fuck there were some stupid people who started posting

    Nucsh on
    [SIGPIC]GIANT ENEMY BEAR[/SIGPIC]
  • Options
    DrIanMalcolmDrIanMalcolm Registered User regular
    edited April 2007
    Thanks man, h5

    DrIanMalcolm on
  • Options
    Synthetic OrangeSynthetic Orange Registered User regular
    edited April 2007
    I started out in AC years and years back. I came to SE for the cosplay. I stayed for the crossplay. :winky:

    Synthetic Orange on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    Nucsh wrote: »
    My first serious post in SE was about forumers acting like scattered deer getting hit by trucks when the chat thread was taken away

    i'm still pissed about that whole thing, dudes acted like little kids

    Orikaeshigitae on
  • Options
    BlankspaceBlankspace __BANNED USERS regular
    edited April 2007
    I just kind of appeared
    That's what you think.

    1park22.jpg

    Blankspace on
    SIG.gif
  • Options
    STATE OF THE ART ROBOTSTATE OF THE ART ROBOT Registered User regular
    edited April 2007
    yeah, i only made one shitty thread. it got locked after 1 post. I learned my lesson. It was like the mods rubbed my nose in my own piss and beat me half to death with a newspaper

    STATE OF THE ART ROBOT on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    i make shitty threads all the time and rely on my status as distinguished forumer to carry them

    Orikaeshigitae on
  • Options
    Synthetic OrangeSynthetic Orange Registered User regular
    edited April 2007
    Holy shit I didnt think my join date was that old.



    I've wasted my life.

    Synthetic Orange on
  • Options
    NucshNucsh Registered User regular
    edited April 2007
    I've wasted the better part of 4 years here

    And 3 of it posting

    Nucsh on
    [SIGPIC]GIANT ENEMY BEAR[/SIGPIC]
  • Options
    DrIanMalcolmDrIanMalcolm Registered User regular
    edited April 2007
    Oh Mr. DNA, where did you come from?

    DrIanMalcolm on
  • Options
    mrpakumrpaku Registered User regular
    edited April 2007
    Thanks man, h5

    images%5Cscreen_captures%5CS2E04_Charlie_Hurley_Hug.jpg

    mrpaku on
  • Options
    Filler Inc.Filler Inc. Registered User regular
    edited April 2007
    Nucsh wrote: »
    My first serious post in SE was about forumers acting like scattered deer getting hit by trucks when the chat thread was taken away

    i'm still pissed about that whole thing, dudes acted like little kids

    Hey now.

    We loved that thing. :(

    Filler Inc. on
  • Options
    DrIanMalcolmDrIanMalcolm Registered User regular
    edited April 2007
    THUMBSUP-1.jpg

    DrIanMalcolm on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    Thanks man, h5

    clasp.jpg

    Orikaeshigitae on
  • Options
    satansfingerssatansfingers Registered User regular
    edited April 2007
    i just sort of let my awesomeness carry me through my occasional posts up in

    satansfingers on
  • Options
    QuestionMarkManQuestionMarkMan Registered User regular
    edited April 2007
    Join Date: 08-15-2003
    Join Date: 08-26-2003

    ?

    QuestionMarkMan on
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    Filler wrote: »
    Nucsh wrote: »
    My first serious post in SE was about forumers acting like scattered deer getting hit by trucks when the chat thread was taken away

    i'm still pissed about that whole thing, dudes acted like little kids

    Hey now.

    We loved that thing. :(

    so did i

    but there was no reason for the amount of childishness displayed

    Orikaeshigitae on
  • Options
    NucshNucsh Registered User regular
    edited April 2007
    dur dur durrrrrrr

    i maek chat thread in se 'cause it's a chat forum


    hurrrrrrrrrrrrrrrrr

    Nucsh on
    [SIGPIC]GIANT ENEMY BEAR[/SIGPIC]
  • Options
    Filler Inc.Filler Inc. Registered User regular
    edited April 2007
    Filler wrote: »
    Nucsh wrote: »
    My first serious post in SE was about forumers acting like scattered deer getting hit by trucks when the chat thread was taken away

    i'm still pissed about that whole thing, dudes acted like little kids

    Hey now.

    We loved that thing. :(

    so did i

    but there was no reason for the amount of childishness displayed

    Yeah. I can't believe people quit this place over that.

    I still miss some of the regs. They could have fit in if they had tried.

    Filler Inc. on
  • Options
    BlankspaceBlankspace __BANNED USERS regular
    edited April 2007
    Nucsh wrote: »
    dur dur durrrrrrr

    i maek chat thread in se 'cause it's a chat forum


    hurrrrrrrrrrrrrrrrr
    Yeah, that was me.


    I deserve it.

    Blankspace on
    SIG.gif
  • Options
    OrikaeshigitaeOrikaeshigitae Registered User, ClubPA regular
    edited April 2007
    Filler wrote: »
    I still miss some of the regs. They could have fit in if they had tried.

    me too, man

    me too

    Orikaeshigitae on
Sign In or Register to comment.