As was foretold, we've added advertisements to the forums! If you have questions, or if you encounter any bugs, please visit this thread: https://forums.penny-arcade.com/discussion/240191/forum-advertisement-faq-and-reports-thread/

Pinny Arcade DLC Pin & Others - Child's Play Raffle

NopeNope Frankfort, KYRegistered User regular
Currently doing a raffle today for a set of Pinny Arcade Pins, the DLC and Club PA pins are some of the more rare ones.

Basically you donate 10 bucks thru the Child's Play Widget on my site, you get entered in today's raffle

http://www.jumpscares.org/?page_id=20

Figured I'd post this here for some people looking for the DLC pin/Cluba PA pin, and not wanting to spend 100s of bucks on ebay.

If this is the wrong place for this topic, extreme apologies.

00Fayt00sudopoopmiker525orthancstoneSpy112grgemonkeyFitzchivalrydmosinee

Posts

  • NopeNope Frankfort, KYRegistered User regular
    Side note, remember to make your email address available, or put it in the donation comment when donating, otherwise I can't contact ya!

  • rentfnrentfn Registered User regular
    fingers crossed. Keep up the great work!!!

    Nope
  • dchoydchoy OregonRegistered User regular
    So far $680 in donations. That means a total of 68 entries. My odds are getting worse and worse!

    PAX Prime attendee since 2008.

    Another year of Prime gone by... commence the struggle!

    https://www.pinnypals.com/pals/dchoy
  • BekerBeker Child's Play Program Director SeattleRegistered User, Penny Arcade Staff regular
    @Nope Are you doing a new Widget every day? Or is that the total so far?

    -Beker/Erick
    zx6ak2M.png
  • dmosineedmosinee Davenport, IARegistered User regular
    Just remind yourself it's all for the kids :)

    Question: If I donate $30 do I get 3 entries in the raffle?

    Digital Lanyard, I love trades - https://www.pinnypals.com/pals/dmosinee
    http://pinmash.info - Two pins enter, one pins leaves... then the other pin leaves with a lower Elo rating
    Nope
  • FitzchivalryFitzchivalry PAXAUS Cookie Brigade Coordinator Orrstrahleeeeah mate!Registered User regular
    Donated! Awesome cause and hopefully I get lucky with the DLC :)

    Nope
  • NopeNope Frankfort, KYRegistered User regular
    Beker wrote: »
    @Nope Are you doing a new Widget every day? Or is that the total so far?

    That's the total so far, I started back Oct 1st and did the weekend marathon that first weekend, been doing daily raffles every day since the 1st.

    This raffle was one of the bigger ones, and man you all are killing it with the donations, this has been the biggest/best day ever.
    dmosinee wrote: »
    Just remind yourself it's all for the kids :)

    Question: If I donate $30 do I get 3 entries in the raffle?

    Yes, 10 buck donation = 1 raffle entry. 20 = 2 entries, 30 = 3 entries, etc. BUT, remember to put your email address in the donation comments or set up your donor acct to show your email, otherwise I can't contact you to get your shipping info, should you win.

    *Beker I know how to get ahold of you tho so your entries = STILL COUNT! :P



  • TristanPTristanP SeattleRegistered User regular
    Is there a way to check to make sure we put our e-mail address in there correctly?

  • FitzchivalryFitzchivalry PAXAUS Cookie Brigade Coordinator Orrstrahleeeeah mate!Registered User regular
    Nope wrote: »
    This raffle was one of the bigger ones, and man you all are killing it with the donations, this has been the biggest/best day ever.

    You had us at "DLC" :P

    Nope
  • BekerBeker Child's Play Program Director SeattleRegistered User, Penny Arcade Staff regular
    Nope wrote: »
    *Beker I know how to get ahold of you tho so your entries = STILL COUNT! :P

    Yea I was logged in, but did not have my profile set to show email. Fixed now. Thanks.

    -Beker/Erick
    zx6ak2M.png
    Nope
  • gn0xgn0x Arizona, USARegistered User regular
    donated, this is awesome!

    Nope
  • SerpicoBCSerpicoBC Registered User regular
    Great idea, best of luck!

    Nope
  • zerzhulzerzhul Registered User, Moderator mod
    A reminder for other folks, we love supporting Child's Play here on the forums, but please check with our administrator before starting a thread for a child's play event here :)

  • NopeNope Frankfort, KYRegistered User regular
    zerzhul wrote: »
    A reminder for other folks, we love supporting Child's Play here on the forums, but please check with our administrator before starting a thread for a child's play event here :)

    Extremely sorry about that, didn't know. Sorry to step on toes. If I do this next year will run it by you all first.

  • trashedretrotrashedretro Vancouver, BCRegistered User regular
    omg! just donated... would love the DLC pin!!!

    My Pinny Arcade collection! Click Here!
    Looking for DLC Kickstarter Limited... will do multiple trades for it!
    Nope
  • AyefkayAyefkay Queensland, AustraliaRegistered User regular
    donated!

    My PinnyPals Digital Lanyard: Now Up to date! https://pinnypals.com/pals/Ayefkay

    8fuuo_RK.png
    Nope
  • dchoydchoy OregonRegistered User regular
    Donated! Hope I win but not holding my breath as there is a lot of competition!

    PAX Prime attendee since 2008.

    Another year of Prime gone by... commence the struggle!

    https://www.pinnypals.com/pals/dchoy
    Nope
  • FitzchivalryFitzchivalry PAXAUS Cookie Brigade Coordinator Orrstrahleeeeah mate!Registered User regular
    LOL its gone up like $800 since I donated this morning. C-razey.

    Nope
  • orthancstoneorthancstone TexasRegistered User regular
    When I donated, it went was at $450 total. Yeah, it went up a lot. :D

    PAX South 2018 - Jan 12-14!
    Pins!
    Nope
  • NopeNope Frankfort, KYRegistered User regular
    edited October 2014
    Today's raffle is at an end, a man by the name of Joe won, that's about as much as I can say tho. Whoever you are, you got an email waiting for ya asking for your info!

    To everybody else, you all are AWESOME, you and others ended up donating a TON to Child's Play today.

    Seriously, much love to you all, if you are going to PAX South, let me know, I will give each and every one of you gigantic bear hugs.

    Edit: He said he was cool with me sharing his twitter name, it is, joedel263, ya never know he might trade it for something :)

    Nope on
  • dchoydchoy OregonRegistered User regular
    Noooo why Joe... WHY?! lol

    PAX Prime attendee since 2008.

    Another year of Prime gone by... commence the struggle!

    https://www.pinnypals.com/pals/dchoy
  • TheAggroCraigTheAggroCraig Ultimate Lucky Douchebag MassachusettsRegistered User regular
    My name isn't Joe... damn.

  • grgemonkeygrgemonkey Registered User regular
    I think I've traded with a Joe but my memory is hazy :)

    I do know I'm not Joe though haha :( but congrats Joe, that is an absolutely stellar prize and really I think @Nope deserves another round of admiration for even putting his DLC pin up. Very humbling of you mate, with all the hoohah about how much these are worth, for you to give it up for charity is really great!

    https://pinnypals.com - Be there or be your least favourite shaped pin. Pin trading and more.
    http://pinmash.info - Head-To-Head battle of pins! Choose the most desirable.
    http://pinnywise.com - iOS pin collection tracking app.
    ----
    My Delicious Pins For Trade
    Nope
  • NefilyNefily Melbourne AURegistered User regular
    Awww well done Joe ! thanks for running the raffle as well Nope!

    Nope
  • FitzchivalryFitzchivalry PAXAUS Cookie Brigade Coordinator Orrstrahleeeeah mate!Registered User regular
    Congrats Joe! (whoever you are)

  • adambargadambarg Forward the Pinglorious Basterds!Registered User regular
    Heeeyyyy Joe
    where you goin' with that
    pin in your hand

    Congrats, anonymous hero

    ChMDm4Y.png
    Ayefkayorthancstone
  • purevalpureval Registered User regular
    This is why I hate having a common name. I am A Joe, but no email comes my way. To false hope!

  • BekerBeker Child's Play Program Director SeattleRegistered User, Penny Arcade Staff regular
    Joe is a great guy, congratz.

    -Beker/Erick
    zx6ak2M.png
  • gn0xgn0x Arizona, USARegistered User regular
    I'll gladly change my name to Joe.

Sign In or Register to comment.