Club PA 2.0 has arrived! If you'd like to access some extra PA content and help support the forums, check it out at patreon.com/ClubPA
The image size limit has been raised to 1mb! Anything larger than that should be linked to. This is a HARD limit, please do not abuse it.
Our new Indie Games subforum is now open for business in G&T. Go and check it out, you might land a code for a free game. If you're developing an indie game and want to post about it, follow these directions. If you don't, he'll break your legs! Hahaha! Seriously though.
Our rules have been updated and given their own forum. Go and look at them! They are nice, and there may be new ones that you didn't know about! Hooray for rules! Hooray for The System! Hooray for Conforming!

Mary Blair [chat]

24567100

Posts

  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    Zampanov wrote: »
    The prospects of a good DCCU are amazingly refreshing.

    Wonder Woman looks bomb dig, Suicide Squad is apparently not a pile of suck....

    Godo thing we have Justice League to look forward to!

    Yeah.

    That one... ugh man that one...

    Psh Aquaman and Flash look like they're gonna make it fun

    Fun, like, "putting a bullet in Jimmy Olsen's head" kinda fun?

    Make. Time.
  • NecoNeco That annoying girl who just won’t leave Registered User regular
    Remember noogies?

  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    TBH Justice League looks like less of a steaming pile than BvS, but trailers, grain of salt, etc.

    I am stoked for WunderWimen tho

    I'm waiting for a real trailer instead of that one... that one felt rushed out the door.

    Make. Time.
  • LudiousLudious I just wanted a sandwich A temporally dislocated QuiznosRegistered User regular
    Finished TIE wings. Wii U controller for scale
    oj8nEP4m.jpg

  • 21stCentury21stCentury Bismuth OS - Operational 2019-07-12 - KeystoneRegistered User regular
    TL DR wrote: »
    Hello, animated characters and intellectual properties

    How has your weekend been?

    filled with animating animated characters AND intellectual properties.

  • 21stCentury21stCentury Bismuth OS - Operational 2019-07-12 - KeystoneRegistered User regular
    Ludious wrote: »
    Finished TIE wings. Wii U controller for scale
    oj8nEP4m.jpg

    is it from a premade set?

  • zepherinzepherin Registered User regular
    I'll be honest thinking back on DBZ. Goku was a way worst dad than Vegita.

  • Blameless ClericBlameless Cleric An angel made of sapphires each more flawlessly cut than the last Registered User regular
    I'm painting

    using traditional media

    D:

    Orphane wrote: »

    one flower ring to rule them all and in the sunlightness bind them

    I'd love it if you took a look at my art and my PATREON!
  • Havelock2.0Havelock2.0 Registered User regular
    Mazzyx wrote: »
    I beat Dishonored.

    I think I beat it with the best ending too.
    Low chaos, killed as few as possible. Didn't kill anyone I didn't need to. Even the tough ones. It was fun though, pretty damn hard to do with some of the fights.

    I love the open endedness of the levels

    i beat a couple missions by just getting lost and then suddenly finding myself near my objective

    HAVELOCK2.0! NEW LOOK, SAME TASTE!
  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    I'm painting

    using traditional media

    D:

    Newspapers?

    Make. Time.
  • bloodyroarxxbloodyroarxx Registered User regular
    Yeah man, I tell ya what, man, that dang ol' internet, man, you just go in on there and point and click, talk about w-w-dot-w-com, mean you got the naked chicks on there, man, just go click, click, click, click, click, it's real easy, man.
  • Havelock2.0Havelock2.0 Registered User regular
    zepherin wrote: »
    I'll be honest thinking back on DBZ. Goku was a way worst dad than Vegita.

    DBZ Abridged riffs off of Goku's absentee/terrible dad stuff a lot. It's p funny

    HAVELOCK2.0! NEW LOOK, SAME TASTE!
  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular

    We now wait to see what, if anything, the Miss USA Organization does, and also whether its higher-ups will consider their own role in perpetuating the limited, limiting, lily white American beauty standards that contribute in some way to the racist culture that taught a beautiful blonde girl from Texas that it was a-okay to throw racial slurs around on social media.

    Bad news Slate, it was probably Texas that taught her that.

    Make. Time.
  • MazzyxMazzyx I can dig it. Registered User regular
    Mazzyx wrote: »
    I beat Dishonored.

    I think I beat it with the best ending too.
    Low chaos, killed as few as possible. Didn't kill anyone I didn't need to. Even the tough ones. It was fun though, pretty damn hard to do with some of the fights.

    I love the open endedness of the levels

    i beat a couple missions by just getting lost and then suddenly finding myself near my objective

    I watched the uhh bad endings.

    I am just going to say what the hell? That was not my game at all. But I really really liked it. But I was obsessed with not killing people if I didn't have to. I think the most I killed was 7 assassins? I did a lot of save scumming though.

    And fuck running out of sleep darts.

    03x29di.png
  • Blameless ClericBlameless Cleric An angel made of sapphires each more flawlessly cut than the last Registered User regular
    omg u get notifications when anyone posts in a chat you make

    my god

    Orphane wrote: »

    one flower ring to rule them all and in the sunlightness bind them

    I'd love it if you took a look at my art and my PATREON!
  • PowerpuppiesPowerpuppies Registered User regular
    omg u get notifications when anyone posts in a chat you make

    my god

    u can turn it off

    sig.gif
  • SixSix Fat Apollo Registered User regular
    All I was from super hero movies is "yeah that was fun! And it didn't assume I was a moron!"

    Spider-Man 1 was kind of the bar. It was ok!

    Marvel is consistently above the bar. DC consistently below it. Sounds like SS may be above it! Super.

    steamcommunity.com/id/thenumbersix/
    Switch Friend Code: SW-1335-2661-4136
  • Nova_CNova_C I have the need The need for speedRegistered User regular
    omg u get notifications when anyone posts in a chat you make

    my god

    "I didn't ask for this!"

  • ElendilElendil Registered User regular
    She doesn't seem to be using it maliciously tho

    Does

    Does she think she has permission

  • OrphaneOrphane Just a Pinch Registered User regular
    niu rou mian

    so good

    HELLO FELLOW HUMAN HUNTERS I HEARD THE COOLEST PLACE FOR US HUNTERS TO HANG OUT IS THE COLOSSAL PILLAR OF VESPOID EGGS LETS GO DO NOT BRING WEAPONS

    3DS Friend Code: 4785 - 4659 - 8670

    P10's abandoned child, looking for a loving family
  • bloodyroarxxbloodyroarxx Registered User regular
    Shokugeki no Soma S2 is pretty meh so far.

    Yeah man, I tell ya what, man, that dang ol' internet, man, you just go in on there and point and click, talk about w-w-dot-w-com, mean you got the naked chicks on there, man, just go click, click, click, click, click, it's real easy, man.
  • VariableVariable Ted Hitler Stroke Me Lady FameRegistered User regular

    We now wait to see what, if anything, the Miss USA Organization does, and also whether its higher-ups will consider their own role in perpetuating the limited, limiting, lily white American beauty standards that contribute in some way to the racist culture that taught a beautiful blonde girl from Texas that it was a-okay to throw racial slurs around on social media.

    Bad news Slate, it was probably Texas that taught her that.

    I am comfortable saying that ingrained racism can come from more than one direction

    BNet-Vari#1998 | Switch-SW 6960 6688 8388 | Steam | Twitch
    Sig%20-%20Wrestling4.png?dl=0
  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    Elendil wrote: »
    She doesn't seem to be using it maliciously tho

    Does

    Does she think she has permission

    In her defense, she did publicly acknowledge her past use and apologized for it.

    Which means, because she was an adult about it and didn't deny it, she will be raked over the coals publicly by every asshole on the internet.

    Make. Time.
  • NecoNeco That annoying girl who just won’t leave Registered User regular
    omg u get notifications when anyone posts in a chat you make

    my god

    u can turn it off

    @Blameless Cleric

  • DasUberEdwardDasUberEdward Registered User regular
    Gonna go watch anime in a nearly century year old theater.

    After I finish this scotch.

    steam_sig.png
  • BeNarwhalBeNarwhal The Work Left Unfinished Registered User regular
    @Blameless Cleric is my new "a"

    Narwhal I think you should make "Sometimes while someone is explaining something to me, I am thinking about rockets" your signature
  • KanaKana Registered User regular
    Elendil wrote: »
    She doesn't seem to be using it maliciously tho

    Does

    Does she think she has permission

    when you're that pretty it's not like anyone is going to tell you "no".

    A trap is for fish: when you've got the fish, you can forget the trap. A snare is for rabbits: when you've got the rabbit, you can forget the snare. Words are for meaning: when you've got the meaning, you can forget the words.
  • 21stCentury21stCentury Bismuth OS - Operational 2019-07-12 - KeystoneRegistered User regular
    Gonna go watch anime in a nearly century year old theater.

    After I finish this scotch.

    sounds good.

    i'm going to an anime con next weekend.

  • rockrngerrockrnger Registered User regular
    Shokugeki no Soma S2 is pretty meh so far.

    I continue to love the "they are in highschool and none of this is a big deal" jokes.

  • Havelock2.0Havelock2.0 Registered User regular
    edited July 2016
    Mazzyx wrote: »
    Mazzyx wrote: »
    I beat Dishonored.

    I think I beat it with the best ending too.
    Low chaos, killed as few as possible. Didn't kill anyone I didn't need to. Even the tough ones. It was fun though, pretty damn hard to do with some of the fights.

    I love the open endedness of the levels

    i beat a couple missions by just getting lost and then suddenly finding myself near my objective

    I watched the uhh bad endings.

    I am just going to say what the hell? That was not my game at all. But I really really liked it. But I was obsessed with not killing people if I didn't have to. I think the most I killed was 7 assassins? I did a lot of save scumming though.

    And fuck running out of sleep darts.

    I'm not crazy about the different morality endings. It's like giving you all these amazing abilities to unlock and use in cool ways in game, then going "you used these too much so you're a bad person and should feel bad" when you finish the game playing a certain way.

    It makes sense in the context of the game world to react to your choices, but it still left a bad taste in my mouth.

    Havelock2.0 on
    HAVELOCK2.0! NEW LOOK, SAME TASTE!
  • ElkiElki get busy Moderator, ClubPA mod
    A Cleric chat; one of the final signs.

    smCQ5WE.jpg
  • y2jake215y2jake215 certified Flat Birther theorist the Last Good Boy onlineRegistered User regular
    C8Ft8GE.jpg
    maybe i'm streaming terrible dj right now if i am its here
  • ElendilElendil Registered User regular
    Elendil wrote: »
    She doesn't seem to be using it maliciously tho

    Does

    Does she think she has permission

    In her defense, she did publicly acknowledge her past use and apologized for it.

    Which means, because she was an adult about it and didn't deny it, she will be raked over the coals publicly by every asshole on the internet.
    are you suggesting someone dredged up years old twitter posts to generate outrage

    no, sir, i do not accept this

  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    Elendil wrote: »
    Elendil wrote: »
    She doesn't seem to be using it maliciously tho

    Does

    Does she think she has permission

    In her defense, she did publicly acknowledge her past use and apologized for it.

    Which means, because she was an adult about it and didn't deny it, she will be raked over the coals publicly by every asshole on the internet.
    are you suggesting someone dredged up years old twitter posts to generate outrage

    no, sir, i do not accept this

    I am, no matter how unorthodox!

    Make. Time.
  • NecoNeco That annoying girl who just won’t leave Registered User regular
    Little Nemo

  • NecoNeco That annoying girl who just won’t leave Registered User regular
    Or as chat would pronounce it

    Little Nemmo

  • ElkiElki get busy Moderator, ClubPA mod
    I listened to Hamilton. It was not terrible.

    smCQ5WE.jpg
  • jungleroomxjungleroomx Breaking the foundation Collapse the controlRegistered User regular
    Neco wrote: »
    Or as chat would pronounce it

    Little Nemmo

    ITS MADE OF NUTS IT MAKES SENSE [/georgecostanza]

    Make. Time.
  • electricitylikesmeelectricitylikesme Registered User regular
    It's disappointing that SotS2 was such a clusterfuck, because SotS1 I very much enjoyed. There was an interesting "feel" to the whole game.

  • Havelock2.0Havelock2.0 Registered User regular
    Jake what

    what the fk is that

    HAVELOCK2.0! NEW LOOK, SAME TASTE!
This discussion has been closed.