Cat [chat]

14041434546100

Posts

  • Hi I'm Vee!Hi I'm Vee! Formerly VH; She/Her; Is an E X P E R I E N C E Registered User regular
    Fuck, I can get a round trip to Boston on Delta for PAX East for $183.

    fffffff

    dude

    i already told you that

    we live by the same airport

    SHUT UP I WAS TOO BUSY BEING MAD AT YOU

    How to properly greet me:
    DqCFqdL.png
    Sir Landshark
  • Jubal77Jubal77 Registered User regular
    A friend of mine got me starting Redwall... do they stay this good consistently through the 20+ books?

    Shazkar Shadowstorm
  • Kid PresentableKid Presentable Registered User regular
    Mazzyx wrote: »
    HAHAHAHAHHA!

    Trump's labor nominee just withdrew.

    HAHAHAHAHAHA!

    Thanks, Oprah

  • Hi I'm Vee!Hi I'm Vee! Formerly VH; She/Her; Is an E X P E R I E N C E Registered User regular
    Also you didn't say it was Delta, all my miles are with Delta, I could do it for 15k miles.

    How to properly greet me:
    DqCFqdL.png
  • spool32spool32 Contrary Library Registered User regular
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

  • knitdanknitdan Registered User regular
    Chess is segregated by gender because the male ego is a fragile eggshell that must be handled with care lest it be shattered by losing to a girl.

    “I was quick when I came in here, I’m twice as quick now”
    -Indiana Solo, runner of blades
    AtomikaPony21stCenturyHahnsoo1RedTidewanderingKristmas Kthulhu
  • Hi I'm Vee!Hi I'm Vee! Formerly VH; She/Her; Is an E X P E R I E N C E Registered User regular
    Jubal77 wrote: »
    A friend of mine got me starting Redwall... do they stay this good consistently through the 20+ books?

    Um, as I recall they're mostly pretty good. Quality fluctuates a bit.

    Mostly though at some point you get kind of sick of them? The stories start to feel a bit samey.

    How to properly greet me:
    DqCFqdL.png
    OnTheLastCastlePantsBHavelock2.0Kristmas Kthulhu
  • MazzyxMazzyx Comedy Gold Registered User regular
    Jubal77 wrote: »
    A friend of mine got me starting Redwall... do they stay this good consistently through the 20+ books?

    No.

    I think about 3 or 4 are good.

    I think Redwall itself is the best. Mossflower was also good. I think I read the third one he did but stopped after that.

    03x29di.png
  • emnmnmeemnmnme Registered User regular
    Mazzyx wrote: »
    HAHAHAHAHHA!

    Trump's labor nominee just withdrew.

    HAHAHAHAHAHA!

    Let's all eat Hardee's to celebrate.

  • RiemannLivesRiemannLives Registered User regular
    Jubal77 wrote: »
    A friend of mine got me starting Redwall... do they stay this good consistently through the 20+ books?

    I've read maybe 6 of them? I remember they are the kind of series you don't want to binge on. Like David Eddings stuff, the repetitions get overly obvious when you read em back to back but they are fine on their own.

    DEFUND THE POLICE
  • amateurhouramateurhour One day I'll be professionalhour The woods somewhere in TennesseeRegistered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    Have y'all thought about not trying to pretend to be classy for a night and just going to five guys?

    I'm just saying there's a five guys like right there next to you and I mean they dump fries in the bag Spool.

    I'm just saying...


    Arch wrote: »

    I never expected this burn from captain bushmeat
    ChanusKid PresentableKristmas Kthulhu
  • Sir LandsharkSir Landshark resting shark face Registered User regular
    edited February 2017
    knitdan wrote: »
    Chess is segregated by gender because the male ego is a fragile eggshell that must be handled with care lest it be shattered by losing to a girl.

    the first board at my undergrad was a girl who also happened to be on the women's ultimate team

    i never got around to playing her but im sure she would've destroyed me

    remembering that tho, means that chess wasn't segregated by gender at the college level

    Sir Landshark on
    Please consider the environment before printing this post.
  • OrganichuOrganichu jacobkosh Registered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    It was way over a hundo

  • AtomikaAtomika Be a hero. Wear a mask. And a cape, if that’s your thing. Registered User regular
    knitdan wrote: »
    Chess is segregated by gender because the male ego is a fragile eggshell that must be handled with care lest it be shattered by losing to a girl.

    no there's a good reason and it's very scientific but I assure you it involves menstruation and bone density disparity

    amateurhourAbdhyiusEvil Multifariouswandering
  • amateurhouramateurhour One day I'll be professionalhour The woods somewhere in TennesseeRegistered User regular
    Fries in the bag...


    Arch wrote: »

    I never expected this burn from captain bushmeat
    Kid PresentableKristmas Kthulhu
  • TTODewbackTTODewback Puts the drawl in ya'll I think I'm in HellRegistered User regular
    Pudzer just wasn't Hardee enough for politics

    Bless your heart.
    ChelleYeahHavelock2.0Kristmas Kthulhu
  • ChelleYeahChelleYeah Mrs. Ludious Living it up in Cinderella's CastleRegistered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    cant we just smuggle in some drinks?

    i heard there are bras that u can put beer in to sneak in with, i'm sure ludious would be willing to help you guys out

    I post Makeup stuff and Schnauzers on instagram.

    Ludious wrote: »
    I react like a dyslexic crash test dummy. Hit the wall then the brakes.
    TTODewbackDonkey KongSir Landshark
  • Jubal77Jubal77 Registered User regular
    Ok thanks.

  • Sir LandsharkSir Landshark resting shark face Registered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    Have y'all thought about not trying to pretend to be classy for a night and just going to five guys?

    I'm just saying there's a five guys like right there next to you and I mean they dump fries in the bag Spool.

    I'm just saying...

    how about me and you go to five guys and get wasted on well bourbon and meet up with the gang after

    Please consider the environment before printing this post.
    OnTheLastCastle
  • amateurhouramateurhour One day I'll be professionalhour The woods somewhere in TennesseeRegistered User regular
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.


    Arch wrote: »

    I never expected this burn from captain bushmeat
    ChelleYeahPonyPreacherthatassemblyguyEvil MultifariousChanusRedTideKristmas Kthulhu
  • ChanusChanus I've seen things... Registered User regular
    just get like hot dogs and nachos at TD Center ez pz

    Allegedly a voice of reason.
  • PowerpuppiesPowerpuppies Registered User regular
    shark are you a fancy dinner hater

    i thought i knew you

    sig.gif
  • amateurhouramateurhour One day I'll be professionalhour The woods somewhere in TennesseeRegistered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    Have y'all thought about not trying to pretend to be classy for a night and just going to five guys?

    I'm just saying there's a five guys like right there next to you and I mean they dump fries in the bag Spool.

    I'm just saying...

    how about me and you go to five guys and get wasted on well bourbon and meet up with the gang after

    sold.


    Arch wrote: »

    I never expected this burn from captain bushmeat
  • skippydumptruckskippydumptruck begin again Registered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    PAXes are too damn high!

  • AbdhyiusAbdhyius Registered User regular
    I've got a hankering for some an indie turn-based rpg

    of the kind that I play because hey, why not, but end up quite engrossed

    this mood sometimes takes me

    ftOqU21.png
  • Hahnsoo1Hahnsoo1 Make Ready. We Hunt.Registered User regular
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.
    Like, "One weird trick" weird? Or even "One wierd trick" weird?

    Di87pOF.jpg
    PSN: Hahnsoo | MHGU: Hahnsoo, Switch FC: SW-0085-2679-5212
  • PreacherPreacher Registered User regular
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.

    Because men like to polish pawns, and with ladies around that's all they'd do.

    I would like some money because these are artisanal nuggets of wisdom philistine.

    Http:// pleasepaypreacher.net
  • emnmnmeemnmnme Registered User regular
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.

    How do you feel about golf and bull riding?

  • Jubal77Jubal77 Registered User regular
    edited February 2017
    Wait... chess isnt segregated. Where did this come from? There is a female only league but mainly as a recruiting tool. The female GMs compete with the men.

    Jubal77 on
    AbdhyiusPantsB
  • Hahnsoo1Hahnsoo1 Make Ready. We Hunt.Registered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    PAXes are too damn high!
    No PAXation without representation?

    Di87pOF.jpg
    PSN: Hahnsoo | MHGU: Hahnsoo, Switch FC: SW-0085-2679-5212
    skippydumptruck
  • simonwolfsimonwolf here, where the loon keens there, where the moon leansRegistered User regular
  • TTODewbackTTODewback Puts the drawl in ya'll I think I'm in HellRegistered User regular
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    PAXes are too damn high!
    speaking of tax puns
    i saw someone arguing any taxation is wrong and evil
    im like
    i like roads and emergency servixes and shit

    Bless your heart.
  • Sir LandsharkSir Landshark resting shark face Registered User regular
    edited February 2017
    shark are you a fancy dinner hater

    i thought i knew you

    no im not

    mostly just joking around

    Sir Landshark on
    Please consider the environment before printing this post.
    Powerpuppies
  • Donkey KongDonkey Kong Wrote, directed, and starred in a Chick-fil-a commercial about respecting the police Registered User regular
    ChelleYeah wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    spool32 wrote: »
    Hakkekage wrote: »
    Bostonians please recommend venues

    Call the place mazzy linked, its legit.

    It's $$$$, as much as Marliave

    Yes but its walkable from the con itself. And a much better space.

    Prices be goin up :( South was over a hundo with drinks and tax/tip.

    cant we just smuggle in some drinks?

    i heard there are bras that u can put beer in to sneak in with, i'm sure ludious would be willing to help you guys out

    I would like to nominate this post for an award please.

    Thousands of hot, local singles are waiting to play at bubbulon.com.
    Sir LandsharkFuzzy Cumulonimbus Cloud
  • YamiNoSenshiYamiNoSenshi A point called Z In the complex planeRegistered User regular
    Atomika wrote: »
    knitdan wrote: »
    Chess is segregated by gender because the male ego is a fragile eggshell that must be handled with care lest it be shattered by losing to a girl.

    no there's a good reason and it's very scientific but I assure you it involves menstruation and bone density disparity

    And bears.

    knitdan
  • bloodyroarxxbloodyroarxx Casa GrandeRegistered User regular
    Yeah man, I tell ya what, man, that dang ol' internet, man, you just go in on there and point and click, talk about w-w-dot-w-com, mean you got the naked chicks on there, man, just go click, click, click, click, click, it's real easy, man.
  • credeikicredeiki Registered User regular
    Fuck, I can get a round trip to Boston on Delta for PAX East for $183.

    fffffff

    DRINK

    THE

    BLEACH

    Steam, LoL: credeiki
    air-photos.tumblr.com
    ArchKid PresentablemilskiHavelock2.0Hahnsoo1SummaryJudgmentBlameless Cleric
  • amateurhouramateurhour One day I'll be professionalhour The woods somewhere in TennesseeRegistered User regular
    emnmnme wrote: »
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.

    How do you feel about golf and bull riding?

    I've never understood that either.

    Like I don't get the "ladies tee" in golf.

    it's. fucking. golf.

    like especially now with advances in club technology, there's no reason women can't (and regularly do) hit 250+ yard drives, and the rest is a skill game.

    It's dumb to have an LPGA.

    Same with bull riding, sure.

    I mean for that matter we should probably co-ed a lot of team sports, they'd be more entertaining.


    Arch wrote: »

    I never expected this burn from captain bushmeat
  • Sir LandsharkSir Landshark resting shark face Registered User regular
    emnmnme wrote: »
    That is kinda weird that chess is segregated by gender.

    Like, more than kinda weird.

    official weird.

    How do you feel about golf and bull riding?

    I've never understood that either.

    Like I don't get the "ladies tee" in golf.

    it's. fucking. golf.

    like especially now with advances in club technology, there's no reason women can't (and regularly do) hit 250+ yard drives, and the rest is a skill game.

    It's dumb to have an LPGA.

    Same with bull riding, sure.

    I mean for that matter we should probably co-ed a lot of team sports, they'd be more entertaining.

    hmm, i thought pro dudes do out-drive pro ladies by like 50 yards

    Please consider the environment before printing this post.
  • PreacherPreacher Registered User regular

    Sad, something very very sad.

    "yes I always wanted to be married where they make chalupas whatever the fuck that actually is."

    I would like some money because these are artisanal nuggets of wisdom philistine.

    Http:// pleasepaypreacher.net
This discussion has been closed.